سبد خرید 0

سبد خرید شما خالی است.

برند اپل بالاترین تاثیر را بر مصرف کنندگان جهانی داشته است

برند اپل بالاترین تاثیر را بر مصرف کنندگان جهانی داشته

برند اپل بالاترین تاثیر را بر مصرف کنندگان جهانی داشته است :

لندن (رویترز) – بر اساس یک نظرسنجی که توسط نشریه Monday انجام شده، برند اپل بالاترین اثرگذاری را بر مصرف کنندگان جهانی داشته است، و این در حالیست که برند های مایکروسافت و برند ملی ایالات متحده بیشترین نیاز به بازسازی را دارند.

نظرسنجی توسط مجله اینترنتی brandchannel.com از مخاطبان خود خواست برند با بیشترین تاثیر در زندگی خود را مشخص نموده و بگویند که چگونه این برند ها رفتار خوانندگان و نظر آنها را در مورد جهان  تحت تاثیر قرار داده اند.

تقریبا 2000 نفر از متخصصان و دانش آموزانی که در رای گیری شرکت داشتند، به برند اپل به عنوان برنده قاطع رای دادند. خالق دستگاه های آیپاد و مک در شش زمینه از جمله الهام بخش ترین برند و برندی که خوانندگان نمی توانند بدون آن زندگی کنند به پیروزی دست یافت.

مایکروسافت، بزرگترین تولید کننده نرم افزار در جهان نیز برنده بود،

نظرات پیرامون برند اپل

بنا به اظهارات جیم تامپسون، سردبیر brandchannel: “برند اپل به وضوح قلب و ذهن عده زیادی را از طریق پیشتازی در این دسته بندی ها جذب کرده است. موارد دیگر، مانند برند ایالات متحده آمریکا، که به شدت به عنوان برند نیازمند به بازسازی رتبه بندی می شود، بر اساس نظر خوانندگان ما نیازمند کمک هستند.”

این نظرسنجی ارزش اقتصادی برند، علم مبهم اختصاص ارزش اقتصادی به برند، که به طور مرتب برند شرکت کوکا کولا را در جایگاه نخست قرار می دهد، را نادیده می گیرد.

یکی از شگفت انگیز نتایج این نظرسنجی این بود که تعداد کمی از پاسخ دهندگان – که از 107 کشور حضور داشتند – فکر کردند که چیزی تحت عنوان برند “سبز” وجود دارد.

این نتیجه از میلیون ها دلار هزینه های صرف شده توسط برخی از بزرگترین شرکت های بزرگ در جهان ناشی موی شود که سعی دارند برند خود را به عنوان برند “سازگار با محیط زیست” بازسازی نمایند.

در مورد برند اپل، یکی از خوانندگان ناشناس گفته “با نوآوری های مداوم این شرکت و ارائه دیدگاه های جدید به صورت مکرر در مورد آنچه که فکر می کردم غیر قابل تغییر است، هیچ لحظه ای خسته کننده نیست “.

در انتهای دیگر این طیف، یکی دیگر از خواننده های ناشناس عقیده داشت مایکروسافت “از نوآور و جسورانه بودن به خسته کننده و دنباله رو تنزل یافته است.”

بر اساس این نظرسنجی، پس از برند اپل، الهام بخش ترین برند ها عبارت بودند از نایکی، کوکا کولا، گوگل و استارباکس.

همین برند ها، به استثنای ویرجین به جای استارباکس، برند هایی بودند که بیشتر خوانندگان “دوست دارند در کنار آنها در یک مهمانی شام” بنشینند.

رتبه بندی های brandchannel.com بر اساس پاسخ های تقریبا 2000 خواننده از 107 کشور بود. این نظرسنجی به صورت آنلاین از 24 فوریه تا 9 مارس انجام شد

برگشت به بالا
برای اطلاعات بیشتر وتماس با پشتیبانی میتوانید با شماره ی  09120163831  تماس بگیرید
اطلاعات بیشتر